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ICT.IoT

2013 10가지 웹디자인 트랜드

플랜인 2013. 7. 30. 16:32

해외 원문사이트를 번역했습니다. 구글번역기의 힘을 빌렸음을 알립니다;


원문사이트 : 10 Web Design Trends for 2013

For starters, we’d like to say thank you for the amazing reception our free eBook Web design and Mobile Trends for 2013 has had since its launch last week, and especially to all those who made it possible by sharing their insightful opinions.

첫째, 우리는 특히 그들의 통찰력있는 의견을 공유함으로써 그것이 가능하게 된 모든 사람들에게 우리의 무료 eBook을 Web 디자인과 2013을위한 모바일 동향 지난 주 발매 이후이 멋진 리셉션 고맙다는 말을하고 싶습니다.


Today we’re doing a review of the end conclusions, where we will identify and analyze 10 of the key trends. This is just a brief overview of the conclusions you can read in the book. In fact, we have now released an updated version of the eBook in PDF format, which includes a few corrections and a new layout for an easier and more enjoyable reading experience

오늘, 우리는 주요 동향 10을 식별하고 분석하여 최종 결론을 검토하고있다. 이것은 당신이 책에서 읽을 수있는 결론의 간략한 개요입니다. 사실, 우리는 지금보다 쉽고 재미있게 독서 경험에 대한 몇 가지 수정 및 새로운 레이아웃을 포함한 PDF 형식으로 전자 책의 업데이트 버전을 출시했습니다


What will be those key trends?

1. CONTENT FIRST

2. SIMPLICITY OF DESIGN INTERACTION AND CONTENT

3. UX CENTERED DESIGN

4. APP STYLE INTERFACES

5. THE UNIFICATION OF DESKTOP AND MOBILE INTO A SINGLE VERSION

6. SVG AND RESPONSIVE TECHNIQUES

7. FLAT COLORS AND NO MORE SKEUOMORPHISM

8. TECHNOLOGY AGNOSTIC

9. EXPERIMENTATION AND INNOVATION IN DEVICE SENSORS AND INTERACTION

10. THE INTERNET OF THINGS


It’s no easy task putting together a short summary of all the interviews, but as far as we’re concerned, there are a few memorable statements in the book which nicely encapsulate the conclusions we’ve come to:

이것은 모든 인터뷰의 요약 정리는 쉽지 않지만, 한, 우리는 우려하고 같이 잘 우리가 와서 결론을 캡슐화하는 책에서 몇 가지 기억에 남는 글이 있습니다 :

Bruce Lawson: “If I go to a train website, I don't really want to see a picture of Richard Branson smiling at me, I don't want to read the Chief Exec's ambitions and life history. All I want to know is what time my train is and how much it is.”

브루스 로손 : "나는 기차의 웹 사이트에 가면 정말 나에게 미소 리처드 브랜슨의 사진을보고 싶지 않아, 내가 최고 Exec의 야망과 삶의 역사를 읽고 싶지 않다. 내가 알고 싶은 모든 가 나의 기차는 몇 시간이고 어느 정도가있다. "


Karen McGrane: “Mobile is not the Lite version. You don’t get to decide which device people use to visit your website. They do.”

카렌 맥 그레인 : "Mobile은 Lite 버전은 없습니다. 당신은 장치의 사람들이 당신의 웹 사이트를 방문하는 데 사용할지 여부를 결정하는 얻는 것은 없습니다. 그들은 없습니다."


Simon Foster: “I always keep it in mind that no matter how beautiful I make a website the average user only really wants to spend about 10 seconds on it.”

사이먼 포스터 : "나는 항상 내가 웹 사이트로 만들려면 아름다운 아무리 일반 사용자뿐만 정말 10 초 정도 보내고 싶은 것에주의하여 보관하십시오."


This project reveals the need to prioritize content and the user’s point of view. Almost all the participants expressed concerns about accessibility and application performance across the multiple devices that exist today and will only continue to increase in number. This wasn’t the case a few years ago, as Rachel Andrew points out:

이 프로젝트는 콘텐츠와 사용자의 관점을 우선 할 필요성을 보여준다. 거의 모든 참가자는 오늘날 존재하는 여러 장치간에 접근성 및 애플리케이션 성능에 대한 우려를 표명하고 수만 증가하고 있습니다. 레이첼 앤드류가 지적한대로, 이것은 몇 년 전에 이렇게하지 못했습니다.

“We were all saying ‘in a few year’s time we’re going to have massive screens and all this space and people are going to have really fast connections’ and what’s happened is we’ve all ended up on tiny little screens with crappy bandwidth.”

"우리는 모든 말했다"우리는 거대한 화면과 모든이 공간과 사람들이있는거야 약간 학년 때 정말 빠른 연결이 시도하고있는 '무슨 일이 일어난 것은 우리는 모든 치즈 대역폭에서 작은 작은 화면으로되어 버린 것입니다. . "


So years ago the tendencies would have been very different. We would have been focusing more on development of visual effects, animation etc...But the future is unknowable.

그래서 년전의 동향은 매우 변화하고 있었을지도 모른다. 우리는 시각 효과, 애니메이션 등의 개발에 더 주력해온 것이다 ..하지만 미래는 알 수없는이다.


We have to reach our target users, wherever they live, whatever device or browser they use, and serve them our content in the most efficient way possible. Though this is what web standards evangelists have been shouting from the rooftops for years.

우리는 그들이 살고있는 곳으로 그들이 사용하는 어떤 장치 나 브라우저 당사의 대상 사용자에 도달 할 수 있으며, 가능한 가장 효율적인 방법으로 그들을 우리의 콘텐츠를 제공 있습니다. 이것은 Web 표준 전도자는 몇 년 옥상에서 외쳐 온 것이지만.


All the trends discussed here are interdependent and fundamentally defined by three principles: Content oriented, UX-centered and Simplicity, which make up the new paradigm we’ll need to work with when we come to face the deluge of devices that’s looming on the horizon.

여기서 설명하는 모든 동향이 상호 의존하면 기본적으로 세 원칙에 따라 정의 : 우리는 수평선에 육박하는 장치의 홍수에 직면하게되었을 때 작동하도록 우리 이 필요로하는 새로운 패러다임을 구성하는 콘텐츠 중심, UX 중심 심플.


1. Content First


Content-first will be the center of the galaxy. Content is the most talked-about term in the book. In the coming months we’ll see deep debate about how content should be presented to the user and whether or not we should adapt it to the device.

콘텐츠 처음에는 은하의 중심입니다. 내용은 책에서 가장 화제의 용어입니다. 앞으로 몇 달 동안 우리는 콘텐츠가 사용자에게 제시되어야한다고 우리는 장치에 적응시켜야하는지 어떻게에 대한 깊은 논의가 나타납니다.

In any case, this should be our main concern. We need to create efficient, searchable, accessible, multi-platform content and make sure it reaches the user via the best interactive experience possible.

어쨌든, 이것은 우리의 주요 관심사이어야합니다. 우리는 효율적인 검색 가능한 액세스 가능한 멀티 플랫폼 콘텐츠를 만들고 그것이 가능한 최고의 인터랙티브 경험을 통해 사용자에게 도달 한 것을 확인해야합니다.


2. Simplicity of Design Interaction and Content

Simplicity is the new paradigm. The process of simplification will be the only tool we have to make content accessible and readable on the greatest possible number of devices, with the best user experience. Content strategy, UX, Usability, Accessibility and Visual Design must all be guided by this new paradigm.

단순이 새로운 패러다임이다. 단순화의 과정은 우리가 최고의 사용자 경험, 장치의 최대 가능한 수의 콘텐츠에 액세스 할 수 가독성을 높이기 위해 가지고있는 유일한 도구가 될 것입니다. 콘텐츠 전략, UX, 사용성, 접근성 및 시각적 디자인은 모든이 새로운 패러다임에 의해지도되어야한다.


3. UX Centered Design


The user’s point of view and their experience of using the site and its content is what is ultimately important. All participants agree on simplification on a visual and interaction level. Traditional websites will continue to adopt mobile app UI patterns precisely because they offer a more simple and efficient user experience, which brings us to the next point, “App Style Interfaces”...

뷰 및 사이트와 그 컨텐츠를 사용하는 경험 사용자의 관점은 궁극적으로 중요한 것이다. 모든 참가자는 시각과 상호 작용 수준으로 단순화로 합의한다. 그들은 다음 지점으로 우리를 이끌어 더 간단하고 효율적인 사용자 경험, "응용 프로그램 스타일의 인터페이스"를 제공하기 위해 전통적인 웹 사이트는 정확하게 모바일 앱 UI 패턴을 채용 할 것 마스 ...



4. App Style Interfaces


Over the next few months we’re going to witness a process of transformation for most desktop websites, which will increasingly imitate the style and interfaces of mobile apps, unifying and simplifying content and design and at the same time facilitating the creation of responsive projects.

앞으로 몇 달 동안, 우리는 점점 모바일 앱의 스타일과 인터페이스를 만드는 가장 데스크탑의 웹 사이트를위한 변화의 과정, 통일 및 콘텐츠와 디자인을 간소화하고 응답 성 프로젝트의 창출을 촉진하는 동시에 을 목격하려고하고있다.



5. The unification of desktop and mobile into a single version


Responsive, Adaptative Content, Mobile First, Device Agnostic, Resolution Independent; all these terms are evolving towards a common destination which is the unification of desktop and mobile into a single version. But how to integrate apps and experiences through multiple devices?

응답 적응 컨텐츠, 모바일, 우선 장치 불가지론 해상도에 관계없이 모든이 용어는 데스크탑의 통일과 단일 버전으로 움직임이다 일반적인 목적지를 향해 진화하고 있습니다. 그러나 여러 장치를 통해 응용 프로그램과 경험을 통합하는 방법?

Our experts foresee an evolution in responsive. The trend until now has been to adapt content, but many voices now argue for unification.

당사의 전문가가 응답에 진화를 예견. 경향은 지금까지 콘텐츠를 적응했지만, 많은 목소리가 지금 통일을 주장하고있다.



6. SVG and Responsive Techniques


The search for multi-platform versions and cross-platform technologies will lead to responsive techniques such as SVG, webfonts, design with typography and icon fonts evolving and becoming more widespread, and on a visual level we’ll see trends like the ones coming up in the next point..

멀티 플랫폼 버전과의 크로스 플랫폼 기술에 대한 검색은 그런 SVG 웹 글꼴, 활판 인쇄술, 아이콘 글꼴이 진화하고 더 광범위 해지고 디자인으로 응답 기술로 연결, 그리고 시각적 인 수준에서 우리는 것과 같은 경향이 나오지만 알 수 있습니다 다음 포인트로 ..



7. Flat Colors and no more skeuomorphism


The main visual trends identified by our participants were simplicity, minimalism, clear layouts, app-style interfaces, design focusing on typography, less decoration, less skeuomorphic interfaces, flat style, flat colors... This exact trend towards simplification in design and seemingly aesthetic matters, such as flat colors, responds to the need to create adaptative projects and serve images and scalable elements to retina displays with excellent performance on 3G connections, but also to mobiles with inferior provisions from the non-western market and to devices such as eReaders.

우리의 참여에 의해 식별되는 주요 시각적 경향은 단순, 미니멀리즘, 명확한 레이아웃 앱 스타일의 인터페이스를 디자인 인쇄술에 초점을 맞추고, 더 적은 장식 다음 다른 소재에 의한 거짓 인터페이스 플랫 스타일 플랫 색깔이었다 ...이 디자인의 단순화를 향한 구체적인 동향과 플랫 칼라 등보기 미적 사항은 적응 프로젝트를 만들고 3G 연결에서 뛰어난 성능을 가진 망막 디스플레이에 이미지 및 확장 가능한 요소를 제공하는 필요에 응답 할뿐만 아니라에서 열등 규정에 휴대 전화 시장의 비 서양 등 e 리더와 같은 장치에.




8. Technology Agnostic


Technology agnostic, of course, is the main idea.

기술에 의존하지 않지만, 물론 주요 아이디어이다.


In web standards based applications, looking at the data graphic below we can see that the HTML/ CSS/ Javascript trio is the “primordial soup”. We then have lots of CSS in its various forms, custom filters, CSS Effects, 3D Transforms, Preprocessors and technologies such SVG or webfonts related to responsive techniques. It’s worth pointing out the growing interest in Javascript for web app development, but when it comes to effects, animation, filters etc., it will step aside to make way for the new capacities of CSS3.

Web 표준 기반 응용 프로그램은 그래픽 우리 아래의 데이터를 보면 HTML / CSS / JavaScript의 트리오는 "원시 수프 '임을 알 수 있습니다. 우리는 다양한 모양 사용자 정의 필터, CSS 효과, 3D 변환 전처리 및 기술 등의 SVG 및 응답 기술에 관련된 웹 글꼴 CSS가 많다. 이것은 Web 응용 프로그램 개발을위한 Javascript 대한 관심의 고조를 지적 할 가치가 있지만, 그것은 효과, 애니메이션, 필터 등에 올 때, 그것은 CSS3의 새로운 능력을위한 방법을 만들기 위해 물러나 것이다.


In server-side languages Ruby and Python and experimentation with Node.js are becoming more widespread. The multiplicity of frameworks and builders will be another constant.

서버 사이드 언어는 Ruby 및 Python과 Node.js와 실험이 더 인기가있다. 프레임 워크와 빌더의 다중도는 다른 상수입니다.


On the other hand we have the development of native apps for iOS and Android, where there’s nothing new either, just the intense and continual increase in demand and the desire to have more suitable cross-platform technologies, based on web standard technologies or otherwise. The spread of Android means demand for Android apps seems to be gaining in importance.

새로운 아무것도없는 곳 반면 우리는 iOS 및 Android 용 네이티브 앱 개발을 가지고 하나의 Web 표준 기술 또는 기타 기반 수요와 더 나은 크로스 플랫폼 기술을 가지고 욕망 다만 심하다고 지속적인 증가. 안드로이드의 보급은 Android 애플리케이션 수요의 중요성이 증가하고있는 것처럼 보이는 것을 의미합니다.


Another thing that really stands out is the growing interest in WebGL, particularly among the big agencies. This technology is raising high expectations thanks to its performance and the potential it offers on an experimental level.

정말 눈에 띄는 또 하나는 특히 큰 기관 사이, WebGL의 관심의 고조이다. 이 기술은 그 성능에 큰 기대 감사를 올리고, 잠재적 인, 실험적인 수준에서 제공합니다.



9. Experimentation and innovation in device sensors and interaction


It will be a time for getting the best out of mobile technology and creating new user experiences, exploring device sensors and experimenting widely with touch-enabled-interfaces, speech-based, etc.

그것은 모바일 기술의 최고를 얻을하고 새로운 사용자 경험을 만들고 장치 센서를 탐구하고 터치 지원 인터페이스에서 널리 실험을위한 시간을, 같은 음성 기반



10. The internet of things


Soon we’ll be able to communicate not only with our fridges and televisions, but even with devices with tiny LED screens, In-kitchen devices, In-car audio interfaces... Hundreds of totally different platforms will spring up. Without a doubt, interactive TV will have a leading role. How will we be able to evolve towards a rational unification of all this?

곧 우리는 냉장고, TV뿐만 아니라 통신 할 수 있지만, 그래도 작은 LED 스크린에서는 주방 기기, 자동차 오디오 인터페이스를 가진 장치와 ... 우 완전히 다른 플랫폼 수백 튀는 것이다. 의심 할 여지없이 인터랙티브 TV가 주도적 인 역할을 갖게됩니다. 어떻게 우리는이 모든 합리적인 통일을 향해 진화 할 수 있을까?


As Aarron Walter says, we’ll see an “Ecosystem of connected services” and we’ll have to work hard on integrating services and user accounts.

Aarron 월터가 말한대로, 우리는 "연결되는 서비스의 에코 시스템"을 참조하십시오 것이라고 우리는 서비스와 사용자 계정을 통합하는데 노력해야합니다.




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